fredag den 17. maj 2013

Skørt!

Nogen tænker sig ikke altid så godt om, før hun siger ja til ting.
Det er mig!

Og så kom jeg til at sige ja til at være med i en artikel om at komme af med mavefedt. Og skal gennemgå 10 behandlinger med Lipo og Tei.

Jeg havde så hørt Tei som Thai. Og troet det var massage. DET er det ikke. Som i overhovedet! Det er faktisk det værste, jeg har prøvet, næstefter det Gyldne Tårn i Tivoli. Fuck. Det er SÅ ubehageligt. Men jeg har fået at vide, at jeg vil vænne mig til det.

Lipo er ingenting - der ligger man bare med et bælte over maven, som så angiveligt skulle send noget ind, der knuser fedtcellerne. Det kan man slet ikke mærke, så der flader jeg bare lidt i søvn.

Kønt er det ikke!


Men derefter kommer Tei. Det har jeg ikke noget billede af, men forestil dig at blive pakket ind i plader med elektroder på hele kroppen. Spændt ind, så man føler sig som en fransk hotdog eller en rullepølse. Og så bliver der sendt strøm ind i musklerne, der eftersigende skulle stimulere musklerne, så de bliver opstrammede og renser ud i affaldsstofferne.

Det føles meget, meget mærkligt på indne måde rart. Først prikker det underligt, men så bliver der skruet op for strømmen. Man ligger ligesom i kramper og laver lidt ufrivillige bevægelser. Og så bliver der skruet mere op. Og der ligger man så i knap en time med skiftende bevægelsesmønstre i maskinen. I går fik jeg et fedtforbrændende program, hvor det sidste mønster føltes som at blive bokset i maven med 250 bpm i et kvarter. Det gjorde temmelig ondt, sådan lidt a la, hvis man lå i planken, lige på det punkt, hvor det er hårdt, men man kan stadig lige kan klare det - og jeg forstår ikke, at jeg ikke har ondt i mavemusklerne i dag. Dog kan jeg godt mærke det.

Jeg er spændt på, om det virker noget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar